Cum setăm obiective SMART

Să începi o campanie de social media înainte de a-ți seta niște obiective clare e ca și cum ai porni la drum fără să știi care e destinația. Majoritatea oamenilor de marketing iși setează incomplet obiectivele, făcându-le aproape inutile. De aceea este important să învățăm să formulam obiective SMART. Ce sunt obiectivele SMART? S.M.A.R.T. este…

Details

Viitorul aparține companiilor devotate consumatorilor

  Prin intermediul rețelelor sociale, companiile au acum ocazia să se conecteze mult mai strâns cu consumatorii, au acces la informatii si insight-uri din viețile lor la care nu ar fi ajuns, probabil, în niciun alt mod. Și ar trebui valorificată la maximum această oportunitate. Poți avea interacțiuni one-to-one, poți obține feedback în timp real,…

Details

Abilități interpersonale necesare în social media

  În urmă cu câțiva ani, nimeni nu lua în serios activitatea unui manager în social media. Astăzi, orice companie are deja sau e în căutare de oameni cât mai bine pregătiți în domeniu. Un astfel de job necesită un set de skill-uri tehnice, analitice și creative, oamenii din social media devenind, odată cu explozia…

Details

Nou de la Facebook – Targetare organică în funcţie de interese

După cum ştiţi deja, audienţa organică a mesajelor publicate pe paginile de Facebook putea fi filtrată în funcţie de câteva criterii de bază (vârstă, sex, localitate, limbă). Dacă nu folosiţi această funcţionalitate, o puteţi activa din Settings » General » News Feed Audience and Visibility for Posts, după care o să găsiţi un buton în…

Details