Ce tipuri de conţinut pentru social media pregătim pentru 2013

În ultimii doi ani am învăţat cât de important e să ai resursele necesare (oameni, conţinut, timp, bani) pentru a comunica online pentru o companie şi, în consecinţă, veţi găsi mai jos o listă cu cele mai importante materiale de care eu şi orice companie activă în social media avem nevoie pentru un drum fără…

Details

Comentariile negative influenţează apariţia mesajelor în Newsfeed

M-a întrebat cineva la o conferinţă dacă comentariile negative lăsate de fani pe o pagină de Facebook ar putea influenţa apariţia în Newsfeed a mesajelor publicate de pagina respectivă şi la momentul respectiv nu ştiam nimic de o astfel de situaţie. Oricum e greu să analizezi automat comentariile fanilor şi să decizi, tot în mod…

Details

Cât de eficientă e opţiunea de Promote Post pe profilul personal de Facebook

În noiembrie scriam despre noua funcţionalitate de promovare a mesajelor publicate pe un profil personal de Facebook şi spuneam atunci că mă interesează în primul rând să văd o creştere semnificativă a click-urilor pe linkurile promovate. Mai jos am pus un grafic din care reiese efectul promovării plătite a unui link pe profilul meu (5000…

Details

Cele mai eficiente tipuri de conţinut pe Facebook

Greutatea, unul dintre factorii care influenţează apariţia mesajelor pe News Feed, se aplică şi diferitelor tipuri de conţinut pe care le publicăm pe Facebook. Şi în funcţie de numărul de reacţii venite de la utilizatori, din punct de vedere al acestei greutăţi, pe Facebook primează imaginile. Ne plac pozele mult şi reacţionăm în consecinţă. Recent,…

Details