S-a terminat prima ediţie de Social Media School

După patru zile de prezentări, cifre, statistici, studii de caz, întrebări şi răspunsuri, prima ediţie Social Media School s-a terminat. 20 de cursanţi ştiu acum, cel puţin teoretic, toate informaţiile esenţiale despre marketing şi comunicare în social media, campanii pe bloguri, pagini de Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin, monitorizare online şi măsurare corectă a performanţei pe…

Details

Promote Post pe profilul personal de Facebook

Acum două săptămâni Facebook anunţa lansarea unei noi funcţionalităţi pe profilurile personale de Facebook, o funcţionalitate care există pe paginile de companie încă din vara acestui an. Se numeşte Promote Post şi asigură o vizibilitate maximă pentru mesajele promovate. Eu am testat-o şi am tras câteva concluzii, după cum urmează: Cu ce mă ajută? Dacă…

Details

Cum scapi de bannerele ciudate de pe profilul de Facebook

Primesc tot mai multe mesaje legate de apariţia unor bannere ciudate care apar pe Facebook. De-a lungul timpului Facebook ne-a obişnuit cu un anumit tip de publicitate în reţea. Fără bannere mari, fără bannere intruzive şi fără bannere între elementele unui profil. Scrie clar în termenii şi condiţiile reţelei că niciodată nu vor integra publicitate…

Details

Începe Social Media School

După experienţa plăcută de anul trecut, când am organizat împreună cu Spada câteva workshop-uri pe tema paginilor de Facebook şi aproape că nu reuşeam să ţinem pasul cu cererile, am tot vorbit cu Andrei despre o nouă iniţiativă în sensul ăsta. Astăzi s-a întâmplat şi vă promit că anunţurile nu se opresc aici. Sub umbrela…

Details

Cât de greu e să integrezi Social Media în companie: Mercedes-Benz şi Coca-Cola

În drumul spre social media, o companie are două priorităţi generale. Prima este să aleagă corect canalele de comunicare şi să implementeze o strategie de comunicare pentru fiecare dintre ele, iar a doua este să integreze social media în companie. Ce înseamnă această a doua prioritate? Vă povestesc imediat.

Details

Studiu de caz: Heineken promovează Skyfall

La sfârşitul lunii octombrie se va lansa şi în România filmul 007: Skyfall, ocazie cu care Heineken, din poziţia de partener, a desfăşurat zilele astea o campanie de promovare cu trei componente principale: aplicaţie pe pagina de Facebook (promovată prin Facebook Ads), activare cu bloggeri şi activare offline în Centrul istoric din Bucureşti.

E un mix de comunicare care şi-a dovedit eficienţa şi cu alte ocazii, tot în campanii care aveau ca obiectiv principal generarea de buzz în jurul unei lansări de produs. Dar să le luăm pe rând, ca să înţelegem mai bine despre ce e vorba şi poate avem parte de ceva inspiraţie pentru campanii viitoare.

Details