Câţi fani văd mesajele de pe wall ale paginilor de brand

De când a devenit publică (sau mainstream) informaţia conform căreia doar 10-16% dintre fani văd mesajele publicate de o pagină de brand, au apărut tot felul de alte mesaje pe Facebook care îndeamnă fanii să facă diverse modificări pe News Feed, în ideea în care aşa vor vedea mai multe informaţii şi vor putea rămâne la curent cu paginile cărora le-au dat Like. Aş vrea să fac câteva menţiuni în contextul ăsta pentru că am tot citit despre asta şi am experimentat cu mai multe pagini de brand, deci am câteva concluzii pentru voi:

Details

Tot pentru părinţi: Sarah, the girl with a funny talent

Anul trecut, pe 29 decembrie 2011, Sarah publica pe Youtube un clip în care ne arata cum îşi mişcă sprîncenele în ritmul muzicii. Un clip banal filmat cu telefonul, care a adunat în ultimele 6 luni peste 40 milioane de vizualizări. Pentru că acest prim clip a devenit viral încă din prima zi, Sarah a urcat pe Youtube un alt clip de follow up pe 30 decembrie 2011 şi în acelaşi timp şi-a lansat şi pagina de Facebook. Am uitat să menţionez că Sarah are 14 ani, dar urmează să vă povestesc…

Details

Chestionar: Ce aşteptări ai tu de la o pagină de Facebook?

Unul dintre motivele pentru care regret că nu fac social media în US este că ei au atât de multe studii de piaţă pe care îşi construiesc strategiile de marketing. În România trebuie să te raportezi la ce publică ei şi să încerci să estimezi cât de repede vom ajunge şi noi, românii, în acel punct, dacă vom ajunge vreodată. E destul de dificil. Avem şi noi câteva agenţii care fac studii de piaţă, dar se întâmplă destul de rar, iar tehnologia şi comportamentul online al utilizatorilor se schimbă mai repede de atât.

Details

Workshop: Marketing pe pagina de Facebook

Pe 12 iulie o să susţin un workshop de marketing pe pagina de Facebook în cadrul taberei de social media de la Pârâul Rece şi vă invit să îmi spuneţi care sunt problemele pe care le întâmpinaţi în contextul ăsta. Vom avea vreo două ore la dispoziţie pentru discuţii despre planul editorial, setările de securitate, analiza statisticilor şi orice alt aspect al paginilor de brand.

Details

Patru lucruri despre Social Media, pe care orice părinte ar trebui să le ştie

Am avut azi o prezentare la o conferinţă dedicată părinţilor în Social Media şi inspirat de discuţiile de acolo m-am gândit să fac o mică introducere în acest mediu pentru aceia dintre voi care încă nu au ajuns la o concluzie în ceea ce priveşte mediul online în relaţie cu copiii voştri. E bine să-i lăsaţi pe internet? E bine să îi lăsaţi pe Facebook? Care sunt riscurile la care sunt supuşi minorii pe internet? O să vă ofer nişte răspunsuri la aceste întrebări, după cum urmează:

Details

Studiu de piaţă: Obiceiurile de consum ale utilizatorilor de telefoane inteligente în 2012 (US)

De câte ori intră pe Facebook, în fiecare zi, un utilizator de smartphone? Care este cel mai folosit device pentru accesarea contului de Facebook? Cât de important este pentru companii să-şi optimizeze site-urile, paginile landing şi aplicaţiile pentru vizualizarea pe telefoane mobile şi tablete? Cât de mult influenţează Facebook decizia de cumpărare a posesorilor de telefoane mobile?

Details

Mirajul interacţiunii cu prietenii/fanii de pe Facebook

După articolul despre metodele prin care putem creşte interacţiunea cu prietenii şi fanii de pe Facebook mi-am dat seama că am omis un aspect foarte important, o practică des întâlnită mai ales pe paginile de brand fără o strategie de conţinut în concordanţă cu nişte obiective de business.

Vorbesc despre acest obicei de a publica clipuri amuzante şi fotografii cu căţei şi plaje însorite, crezând că aşa interacţionezi cu fanii de pe Facebook şi că e totul ok la capitorul comunitate. Ei bine, nu!

Details

Cum creşti interacţiunea cu prietenii/fanii de pe Facebook

Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primesc după o prezentare, sau în timpul unui workshop, este legată de interacţiunea brandurilor cu fanii de pe Facebook. Şi dacă vă uitaţi puţin pe multe dintre paginile de brand o să vedeţi că e o problemă reală cu această interacţiune, chiar şi atunci când numărul fanilor depăseşte ordinul miilor.

În articolul de azi o să vă spun cum procedez eu ca să obţin reacţii pe Facebook, atât pe paginile de brand pe care le administrez, cât şi pe profilul meu personal. Mă ajută şi ultimul studiu publicat de Dan Zarella, un blogger pe care vă recomand să-l urmăriţi cu atenţie pentru că are cifre despre tot ce mişcă în social media.

Details

Studiu de piaţă: Cele mai “socially devoted” industrii pe Facebook

În ultimele trei luni Socialbakers (serviciu de monitorizare a paginilor de brand), a analizat comportamentul de pe paginile de Facebook din întreaga lume şi a ajuns la un clasament al paginilor care răspund la cele mai multe dintre întrebările pe care le primesc de la fani. Grupat pe domenii de activitate, clasamentul arată cam aşa:

Details