Artiştii, concertele, organizatorii de evenimente şi comunicarea online

Mă uimeşte de fiecare dată, an după an, ignoranţa multor organizatori de evenimente din România cu privire la social media şi în special la efervescenţa Facebook. Reacţiile negative, cele de după concertul lui Robbie Williams la Bucureşti, ar fi trebuit să fie evidente, înainte de eveniment, pentru orice om de comunicare cu experienţă minimă în…

Details

Nou de la Facebook – Prioritizarea mesajelor pe News Feed

Probabil că oamenii de la Facebook au obosit să tot explice că mesajele de pe News Feed apar într-o ordine care ţine de comportamentul utilizatorului, de acţiunile sale în reţea, aşa că au anunţat azi o funcţionalitate nouă care transferă această responsabilitate exclusiv către utilizator. Prioritizarea mesajelor de pe News Feed e disponibilă atât pe…

Details

Nou de la Facebook – Page responsiveness

Încă din 2013, Social Bakers a introdus, în monitorizarea paginilor de Facebook, indicatorul Socially Devoted, care măsura la câte întrebări se răspunde pe aceste pagini (response rate) şi cât de repede (response time). Scopul acestor cifre e unul simplu – să vedem care sunt companiile care iau în serios cerinţele/plângerile utilizatorilor de Facebook. Zilele trecute m-a…

Details