Social Media face parte din industria de turism. Numai hotelurile nu par să se adapteze.

Acum ceva vreme am participat la Digital Travel Conference, eveniment dedicat în totalitate industriei de turism și în timpul prezentării am insistat mult pe adaptarea la rețelele sociale. În continuare mi se pare că nici hotelierii și nici agențiile de turism nu profită de toate oportunitățile pe care mediul online le pune practic pe tavă.…

Details

Trei companii care comunică eficient pe Facebook, deși au produse banale

În comentariile articolului despre reach-ul organic pe Facebook s-au adus în discuție produsele plictisitoare, produsele pe care aproape nimeni nu le menționează pe Facebook pentru că sunt lipsite de farmec, pentru că sunt banale. Utile, de calitate, dar banale. Cum să facă produsele de genul ăsta performanță într-un sistem în care mesajele viralele sunt, în…

Details

Cum se modifică aspectul paginilor de Facebook și pe cine afectează aceste schimbări

Probabil ați aflat, încă de ieri, că aspectul paginilor de Facebook se va schimba puțin în următoarea perioadă. Anunțul oficial al Facebook e deja viral pe Facebook (dooh!), dar înainte să tragem concluzii pripite și să lăudăm sau să ne plângem de noul design, hai să vedem și dacă schimbarea asta ne afectează în orice…

Details

E-book gratuit: Cele mai populare mesaje publicate pe paginile de Facebook din România în 2013

M-am gândit că o recapitulare a anului trecut nu ar strica. În materie de Facebook, evident, că noi cu asta ne ocupăm aici. I-am trimis un mail lui Cătălin Teniţă, care a fost suficient de amabil încât să-mi trimită o grămadă de cifre din fbMonitor (platformă de monitorizare şi analiză a paginilor de Facebook). Am…

Details