KLM – Prima companie aeriană care oferă posibilitatea plăţilor prin intermediul Facebook şi Twitter

În noiembrie 2013 scriam despre prima bancă din România care lansa o platformă de transferuri de bani prin intermediul Facebook. Mai mult sau mai puţin utilă, o astfel de funcţionalitate e mai degrabă o campanie de poziţionare. Altfel spus, când tehnologia îţi bate la uşă încerci să te adaptezi. Astăzi am aflat de o nouă…

Details

Cum se publică mesaje cu buton Call to Action pe pagina de Facebook

Butonul Call to Action există pe internet de ani de zile. A fost studiat pe toate părţile şi poate fi foarte eficient dacă respecţi nişte reguli (să fie verde, albastru sau portocaliu, să conţină un îndemn clar pentru utilizator şi aşa mai departe). Zilele trecute Facebook a introdus, pentru paginile din reţea, butoane Call to…

Details

Facebook is here to stay

Dacă mai existau dubii legate de Facebook şi de cât de mult a intrat reţeaua asta de socializare în vieţile noastre, nebunia generată ieri pe marginea aniversării a 10 ani de existenţă ar trebui să le spulbere pe toate. În timpul unui interviu, ca răspuns la întrebarea moderatorului legată de entuziasmul tot mai scăzut al…

Details

Website Custom Audiences – Remarketing nativ în Facebook Ads Manager

La finalul anului trecut Facebook anunţa o nouă funcţionalitate – Website Custom Audiences. E o veste foarte bună pentru orice companie care derulează campanii pe Facebook, pentru că de acum vom putea targeta o campanie exclusiv către utilizatori de Facebook care au vizitat deja site-ul companiei. Mai mult de atât, vom putea targeta Ad-uri despre…

Details

E-book gratuit: Marketing şi Comunicare pe Facebook în 2014

Nu e importantă data, dar sunt sigur că avem nevoie să facem doi paşi în spate şi refacem planurile de comunicare online, că s-a cam pus praful pe multe dintre ele. Vă propun să începem cu Facebook, cea mai populară, cea mai complexă şi cea mai controversată reţea de socializare. S-au întâmplat atât de multe…

Details