curs

Când: 15, 16 și 17 noiembrie 2017 | Unde: Bucureşti

 

Social Media Essentials este primul program intensiv de social media din România. Se adresează atât companiilor care vor să își pregătească oameni de social media interni, cât și viitorilor profesioniști în social media, oameni care sunt hotărâți să își construiască o carieră și au nevoie de un start ferm, sigur, și de un bagaj solid de cunoștințe atât teoretice, cât mai ales practice.

Nu în ultimul rând, programul se adresează și proprietarilor de business-uri care vor să înțeleagă cum pot folosi Social Media pentru a se promova și a produce vânzări.

 

Ce este şi ce nu este Social Media Essentials

Social Media Essentials este un training intensiv, pentru cei cu experiență mică sau medie în social media, un program care, din experiența noastră, vă va poziționa printre primii 25% dintre oamenii responsabili de social media din piață, în ceea ce privește know-how-ul și abordarea corectă a canalelor social media.

Social Media Essentials nu este o conferință. Ce se va întâmpla pe parcursul programului este o combinație între workshop-uri și sesiuni scurte de teorie aplicată și studii de caz. Nu veți asista la speech-uri, ci la prezentări interactive. Social Media Essentials nu este un eveniment de networking. Deși veți cunoaște oameni cu același interes pentru social media ca și voi, deși veți păstra ulterior legătura cu alți specialiști în domeniu, Social Media Essentials nu își propune să fie un eveniment de networking, ci unul de transfer de know-how și de formare a unei baze solide pentru ceea ce înseamnă social media ca tool de marketing.

Nu în ultimul rând, Social Media Essentials reprezintă livrarea unei bucăți semnificative de know-how de social media obținut în câțiva ani de muncă atât din partea unei agenții, cât și din perspectiva clientului, și rezultatul a multe zeci de campanii de social media gândite și implementate.

 

Programul cursului

ZIUA 1

(15 noiembrie 2017)

6 ore

nivel începător

nivel intermediar

Social Media Marketing Basics & B2B channels

Notiuni de bază

  • ce este social media şi care este rolul său în marketing
  • setarea şi măsurarea obiectivelor de awareness şi schimbare a percepţiei
  • setarea şi măsurarea obiectivelor de vânzare sau R.O.I.

Strategia de social media

  • ce trebuie să conțină o strategie
  • diferența dintre o strategie bună și una slabă
  • exercițiu practic de construire a unei strategii de social media

Linkedin

  • noţiuni de bază
  • Profil vs. Pagină de companie
  • Pagina de companie – setup şi promovare
  • Linkedin Ads – setup şi studiu de caz

Blog de companie

  • avantaje pentru companiile cu blog corporate
  • noţiuni şi practici pe blogul de companie
  • exemple

ZIUA 2

(16 noiembrie 2017)

6 ore

nivel începător

nivel intermediar

Marketing pe Facebook

Noțiuni de bază

  • cifre şi statistici pe Facebook
  • stabilire obiective
  • setări esenţiale pe pagina de Facebook
  • măsurători în pagină (Facebook Insights)

Strategie editorială

  • miza utilizatorilor de Facebook
  • storytelling (introductiv)
  • cum arată un plan editorial pentru pagina de Facebook
  • exemple şi studii de caz
  • exercițiu practic

Facebook Ads

  • tipuri de Ads pe Facebook (introductiv)
  • remarketing pe Facebook
  • conversion tracking
  • a-b testing şi optimizare
  • exemple și studii de caz

Funcționalități noi pe Facebook în ultima lună

ZIUA 3

(17 noiembrie 2017)

6 ore

nivel începător

nivel intermediar

Marketing în social media

Exercițiu practic – Facebook for Business

Instagram

  • noţiuni şi practici pe Instagram
  • avantaje pentru companiile active pe Instagram
  • exemple şi studii de caz

Forumuri

  • exemple de folosire a forumurilor pentru generarea de menţiuni
  • forumurile – canale de media

Youtube

  • folosirea YouTube impreună cu alte canale de social media
  • studiu de caz

Studii de caz campanii integrate
Campanii pe bloguri

  • diferenţele dintre abordarea de media şi abordarea de PR
  • cumpărarea de articole: ce să faci şi ce să nu faci în relaţia cu un blogger
  • costuri pentru campaniile pe bloguri
  • generarea de articole neplătite prin oferirea de experienţe
  • studii de caz

Sesiune Q&A finală – all trainers

Despre traineri

alex negrea-iCqjG

ALEXANDRU NEGREA

Owner, Social Smarts

Cu o experienţă de peste 4 ani în zona de marketing şi comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înfiinţat, împreună cu Andrei Roşca, primul curs intensiv de social media din România – Social Media Essentials.

d_rotaru-XiWga

DANIEL ROTARU

Managing Director, Spada

Creează și implementează strategii de marketing online pentru unele dintre cele mai mari branduri din România. A crescut portofoliul Spada prin achiziția de clienți noi. Este consultant pentru majoritatea campaniilor de marketing online ale agenției.

andrei rosca-pwDBP

ANDREI ROŞCA

Owner, Spada

Antreprenor de la vârsta de 17 ani, Andrei a pornit și crescut proiecte în 4 industrii diferite, iar de 8 ani activează în online. Este coach cu certificare internațională, fondatorul celui mai important site de cărți din România și owner al agenției de social media Spada. Om de marketing cu experiență în vânzări și campanii de marketing măsurabile.

Money back guarantee

mbg-ZLUCQFiindcă vrem să vă convingem, dar şi fiindcă suntem siguri că veţi fi mulţumiţi de investiţie, oferim banii înapoi oricărui participant care la sfârşitul programului se declară nemulţumit. Nu trebuie decât să ne daţi un motiv, pe care nu îl vom comenta, iar voi veţi primi toţi banii înapoi.

Contactează-ne

Pentru orice fel de întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi:

florentina@socialsmarts.ro

0726959144

Despre organizator

Social Media Essentials este organizat de Social Smarts, companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

Mai jos sunt o parte dintre clientii care au absolvit cursurile noastre în ultimii doi ani:

portofoliu1-FIpwX
portofoliu2-SJtSC