SOCIAL MEDIA ESSENTIALS

Curs intensiv de marketing și comunicare

LIVE

ONLINE

14, 15, 23 și 24 martie 2022

Cursurile Social Smarts au primit Premiul de Excelență pentru Educație în Marcom, din partea IAA România. Vă mulțumim pentru încrederea acordată, înseamnă enorm.

3500 LEI (+TVA)

Numărul de locuri la curs este limitat. În acest moment mai avem un loc liber.

La nouă ani de la prima ediție, Social Media Essentials este primul program intensiv de social media din România, pe care în prezent îl organizăm LIVE ONLINE. Se adresează atât companiilor care vor să își pregătească oameni de social media interni, cât și viitorilor profesioniști în social media, oameni care sunt hotărâți să își construiască o carieră și au nevoie de un start ferm, sigur, și de un bagaj solid de cunoștințe atât teoretice, cât mai ales practice.

DESPRE CE E VORBA

Social Media Essentials este un training intensiv, destinat oamenilor cu experiență mică sau medie în social media, un program care, din experiența noastră, vă va poziționa printre primii 25% dintre oamenii responsabili de social media din piață, în ceea ce privește know-how-ul și abordarea corectă a canalelor social media.

Social Media Essentials este o combinație de sesiuni scurte de teorie aplicată, sesiuni interactive și studii de caz, absolvit deja de peste 2000 de cursanți din toată țara.

DETALII ȘI PLATĂ

Cursul se desfășoară LIVE ONLINE timp de patru zile, pe platforma Zoom, între orele 10:00 și 15:00.

După adăugarea produsului în coș, plata se face prin card bancar, urmând să primești toate detaliile pe email la câteva minute după confirmarea plății.

Dacă preferi să plătești prin transfer bancar, te rugăm să ne trimiți un email cu detaliile de facturare la florentina@socialsmarts.ro și te vom contacta în cel mai scurt timp.

PROGRAMUL CURSULUI

În timpul cursului, fiecare participant va primi și va lucra pe un workbook interactiv de strategie de marketing și comunicare în social media, care poate fi cumpărat și separat de aici.

14 martie (10:00 - 15:00)

NIVEL: începător/intermediar

TRAINER: Alex Negrea

Noutăți în social media

  • cifre, trenduri, platforme
  • abilități necesare pentru social media

Prezentare workbook interactiv

  • ce este, cum funcționează

Strategia de marketing în social media

  • setarea obiectivelor SMART (template)
  • auditare site (template)

Creșterea vânzărilor

  • cum se calculează bugetul de marketing online (simulator)
  • ce rezultate poți obține în social media (simulator)
  • cum se construiesc funnel-uri de vânzare eficiente (template)
  • ce elemente conține un landing page ideal (template)

15 martie (10:00 - 15:00)

NIVEL: începător/intermediar

TRAINER: Iunieta Sandu

Sesiune practică

Componenta de comunicare. Se lucrează pe template-uri, pe un exemplu de brand real:

  • Identifici misiunea brand-ului
  • Faci diferența între obiectivele de business / marketing / comunicare / percepție
  • Faci analiza PEST, analiza SWOT, analiza competitorilor
  • Stabilești direcțiile strategice ale brand-ului
  • Stabilești obiectivele și KPI’s
  • Identifici vocea brand-ului
  • Creezi un plan editorial
  • Stabilești pilonii editoriali și mesajele
  • Înveți cum să folosești 4 tehnici de storytelling
  • Măsori rezultatele strategiei tale

23 martie (10:00 - 15:00)

NIVEL: începător/intermediar

TRAINER: Alex Negrea

Facebook Ads

  • tipuri de Ads pe Facebook
  • remarketing pe Facebook
  • conversion tracking
  • a-b testing şi optimizare

Influencer marketing

  • cum stabilești obiectivele pentru o campanie cu influenceri
  • cum faci marketing de performanță cu influenceri

Email Marketing

  • ce conține un newsletter eficient
  • ce indicatori de performanță măsurăm în email marketing

Exercițiu practic pe brief fictiv

  • se lucrează pe echipe

24 martie (10:00 - 15:00)

TRAINER: Iunieta Sandu

În această zi, fiecare cursant își va prezenta proiectul realizat în timpul cursului – o strategie completă de marketing și comunicare în social media – trecând prin toate etapele, de la setarea obiectivelor, profilarea audienței, stabilirea bugetelor și până la planul de conținut și măsurarea rezultatelor.

DESPRE TRAINERI

ALEXANDRU NEGREA

Construiesc și promovez servicii și produse digitale de peste 10 ani, iar în 2015 am înființat Social Smarts, companie de cursuri, webinarii și consultanță pe teme de marketing și comunicare în social media. În 2012 am creat primul curs intensiv de social media din România, cu peste 1500 de absolvenți în prezent și un premiu pentru excelență în educație din partea IAA România.

LinkedIn / Facebook

IUNIETA SANDU

Lucrez în comunicare de 10 ani, 6 ani în agenții și 4 ani pe cont propriu. Coordonez campanii de comunicare și creez strategii care ajută brand-urile să-și găsească firul roșu. În 2016 am creat brand-ul NO.MAD Talks, care s-a transformat în una dintre cele mai active comunități de freelanceri din România.

LinkedIn / Facebook

TESTIMONIALE
MONEY BACK GUARANTEE

mbg-ZLUCQFiindcă vrem să vă convingem, dar şi fiindcă suntem siguri că veţi fi mulţumiţi de investiţie, oferim banii înapoi oricărui participant care la sfârşitul programului se declară nemulţumit. Nu trebuie decât să ne daţi un motiv, pe care nu îl vom comenta, iar voi veţi primi toţi banii înapoi.

Pentru orice fel de întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi:

florentina@socialsmarts.ro

0726959144

DESPRE ORGANIZATOR

Social Media Essentials este organizat de Social Smarts, companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

Mai jos sunt câteva dintre companiile care au absolvit cursurile noastre în ultimii ani:

Portofoliu Social Smarts (1)
Portofoliu Social Smarts (2)