Social Media Essentials

CURS INTENSIV DE

MARKETING ȘI COMUNICARE

ÎN SOCIAL MEDIA

Când: septembrie 2018 / București

În 2018, cursurile Social Smarts au primit Premiul de Excelență pentru Educație în Marcom, din partea IAA România. Vă mulțumim pentru încrederea acordată, înseamnă enorm pentru noi.

social media essentials
social media essentials 2

La cinci ani de la prima ediție, Social Media Essentials este primul program intensiv de social media din România. Se adresează atât companiilor care vor să își pregătească oameni de social media interni, cât și viitorilor profesioniști în social media, oameni care sunt hotărâți să își construiască o carieră și au nevoie de un start ferm, sigur, și de un bagaj solid de cunoștințe atât teoretice, cât mai ales practice.

CE ESTE ȘI CE NU ESTE SOCIAL MEDIA ESSENTIALS

Social Media Essentials este un training intensiv, pentru cei cu experiență mică sau medie în social media, un program care, din experiența noastră, vă va poziționa printre primii 25% dintre oamenii responsabili de social media din piață, în ceea ce privește know-how-ul și abordarea corectă a canalelor social media.

Social Media Essentials nu este o conferință. Ce se va întâmpla pe parcursul programului este o combinație între workshop-uri și sesiuni scurte de teorie aplicată și studii de caz. Nu veți asista la speech-uri, ci la prezentări interactive.

Social Media Essentials nu este un eveniment de networking. Deși veți cunoaște oameni cu același interes pentru social media ca și voi, deși veți păstra ulterior legătura cu alți specialiști în domeniu, Social Media Essentials nu își propune să fie un eveniment de networking, ci unul de transfer de know-how și de formare a unei baze solide pentru ceea ce înseamnă social media ca tool de marketing.

Înscrie-te la Social Media Essentials. Costul cursului este de 350E (nu se aplică TVA).

Locuri libere: 21 din 25

Sunt de acord să mă abonez la newsletter-ul cu resurse gratuite despre social media

Sunt de acord ca datele pe care le trimit prin acest formular să fie folosite, în scopul personalizării reclamelor despre serviciile Social Smarts, pe Facebook, Linkedin și Google

PROGRAMUL CURSULUI

ZIUA 1

NIVEL: începător/intermediar

Social Media Marketing Basics

Notiuni de bază

  • ce este social media şi care este rolul său în marketing
  • abilitățile necesare pentru un social media manager
  • crearea de obiceiuri în social media (generare de conținut și publicare)

Strategia de social media

  • ce trebuie să conțină o strategie
  • diferența dintre o strategie bună și una slabă
  • stabilirea audienței pe bază de personas
  • exercițiu practic de construire a unei strategii de social media

Linkedin

  • noţiuni de bază
  • Profil vs. Pagină de companie
  • Pagina de companie – setup şi promovare
  • Linkedin Ads – setup şi studiu de caz

Blog de companie

  • avantaje pentru companiile cu blog corporate
  • noţiuni şi practici pe blogul de companie
  • exemple

ZIUA 2

NIVEL: începător/intermediar

Marketing pe Facebook

Noțiuni de bază

  • cifre şi statistici pe Facebook
  • stabilirea obiectivelor
  • cum funcționează modulul News Feed
  • măsurători pe pagină (interacțiuni, CTR/CPC/CPM)

Strategie editorială

  • care sunt interesele utilizatorilor
  • storytelling (introductiv)
  • cum arată un plan editorial pentru pagina de Facebook
  • exemple şi studii de caz
  • exercițiu practic

Facebook Ads

  • tipuri de Ads pe Facebook (introductiv)
  • remarketing pe Facebook
  • conversion tracking
  • a-b testing şi optimizare
  • exemple și studii de caz

Funcționalități noi și trenduri pe Facebook

ZIUA 3

NIVEL: începător/intermediar

Marketing în social media

Influencer marketing

  • ce sunt influencerii și de ce ai nevoie de ei într-o campanie
  • cum stabilești obiectivele pentru o campanie cu influenceri
  • diferenţele dintre abordarea de media şi abordarea de PR
  • cumpărarea de articole: ce să faci şi ce să nu faci în relaţia cu un blogger
  • ce bugete sunt necesare pentru campaniile cu influenceri
  • studii de caz

Instagram

  • noţiuni şi practici pe Instagram
  • avantaje pentru companiile active pe Instagram
  • exemple şi studii de caz

Youtube

  • folosirea YouTube impreună cu alte canale de social media
  • studiu de caz

Studii de caz campanii integrate

Sesiune Q&A finală – all trainers

DESPRE TRAINERI

ALEXANDRU NEGREAALEXANDRU NEGREA

Owner, Social Smarts

Cu o experiență de peste 6 ani în marketing și comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înființat, împreună cu Andrei Roșca, primele cursuri intensive de social media din România – Social Media Essentials – cu peste 1000 de absolvenți în prezent.

daniel rotaruDANIEL ROTARU

Managing Director, Spada

Creează și implementează strategii de marketing online pentru unele dintre cele mai mari branduri din România. A crescut portofoliul Spada prin achiziția de clienți noi. Este consultant pentru campaniile de marketing online ale agenției.

TESTIMONIALE
MONEY BACK GUARANTEE

mbg-ZLUCQFiindcă vrem să vă convingem, dar şi fiindcă suntem siguri că veţi fi mulţumiţi de investiţie, oferim banii înapoi oricărui participant care la sfârşitul programului se declară nemulţumit. Nu trebuie decât să ne daţi un motiv, pe care nu îl vom comenta, iar voi veţi primi toţi banii înapoi.

Pentru orice fel de întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi:

florentina@socialsmarts.ro

0726959144

DESPRE ORGANIZATOR

Social Media Essentials este organizat de Social Smarts, companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

Mai jos sunt o parte dintre companiile care au absolvit cursurile noastre în ultimii ani:

Portofoliu Social Smarts (1)
Portofoliu Social Smarts (2)