SOCIAL MEDIA ESSENTIALS

Curs intensiv de marketing și comunicare

LIVE

ONLINE

Ne vedem pe zoom pe 28, 29 și 30 iunie

* numărul de locuri disponibile este limitat

Cursurile Social Smarts au primit Premiul de Excelență pentru Educație în Marcom, din partea IAA România. Vă mulțumim pentru încrederea acordată, înseamnă enorm.

social media essentials 2

La opt ani de la prima ediție, Social Media Essentials este primul program intensiv de social media din România, iar în 2021 îl organizăm pentru prima dată LIVE ONLINE. Se adresează atât companiilor care vor să își pregătească oameni de social media interni, cât și viitorilor profesioniști în social media, oameni care sunt hotărâți să își construiască o carieră și au nevoie de un start ferm, sigur, și de un bagaj solid de cunoștințe atât teoretice, cât mai ales practice.

Ce este Social Media Essentials

Social Media Essentials este un training intensiv, destinat oamenilor cu experiență mică sau medie în social media, un program care, din experiența noastră, vă va poziționa printre primii 25% dintre oamenii responsabili de social media din piață, în ceea ce privește know-how-ul și abordarea corectă a canalelor social media.

Social Media Essentials este o combinație de sesiuni scurte de teorie aplicată, sesiuni interactive și studii de caz, absolvit deja de peste 1500 de cursanți din toată țara.

Detalii și plată

Cursul se desfășoară LIVE ONLINE timp de trei zile, pe 28, 29 și 30 iunie, pe platforma Zoom, între orele 10:00 și 16:00. Costul cursului este de 499E + TVA.

În 24 de ore de la înscrierea pe formular îți vom trimite factura prin email, iar după confirmarea plății vei primi detaliile de acces la curs. Plata facturilor se poate face online prin transfer bancar sau cu cardul.

Înscriere

Costul de participare la ediția de pe 28-30 iunie este de 499 EURO + TVA

Gradul de ocupare 55%

    PROGRAMUL CURSULUI

    În timpul cursului fiecare participant va primi și va lucra pe un workbook interactiv de strategie de marketing. Dacă îți dorești acest workbook fără să participi la curs, îl poți achiziționa de aici.

    ZIUA 1 - (10:00 - 16:00)

    NIVEL: începător/intermediar

    Notiuni de bază

    • ce este social media şi care este rolul său în marketing
    • abilitățile necesare pentru un social media manager
    • ce potențial are compania ta în social media (analiză)

    Strategia de social media

    • setarea obiectivelor SMART
    • trendurile actuale în social media
    • construirea de personas pentru audiența ta
    • alegerea platformelor de comunicare
    • indicatorii de performanță
    • cum se face planul de conținut
    • cum generezi idei de conținut pentru următorul an în social media
    • exercițiu practic de construire a unei strategii de social media

    Influencer marketing

    • ce sunt influencerii și de ce ai nevoie de ei într-o campanie
    • cum stabilești obiectivele pentru o campanie cu influenceri
    • cum faci marketing de performanță cu influenceri

    ZIUA 2 - (10:00 - 16:00)

    NIVEL: începător/intermediar

    Customer journey

    • cum se face o hartă de customer journey
    • ce este conversia asistată și de ce e importantă
    • cum se construiesc funnel-uri de vânzare eficiente
    • ce elemente conține un landing page ideal
    • exemple și bune practici

    Facebook Ads

    • tipuri de Ads pe Facebook
    • remarketing pe Facebook
    • conversion tracking
    • a-b testing şi optimizare
    • exemple și studii de caz

    Email Marketing

    • ce este și de ce e important
    • ce conține un newsletter eficient
    • ce indicatori de performanță măsurăm în email marketing
    • exemple şi studii de caz

    Noutăți în social media

    • TikTok (best practices)
    • Clubhouse (best practices)
    • Tinder (best practices)
    • Podcast (best practices)

    ZIUA 3 - (10:00 - 16:00)

    NIVEL: începător/intermediar

    Linkedin

    • noţiuni de bază
    • Profil vs. Pagină de companie
    • Pagina de companie – setup şi promovare
    • Linkedin Ads – setup şi studiu de caz

    Blog de companie

    • avantaje pentru companiile cu blog corporate
    • noţiuni şi practici pe blogul de companie
    • exemple

    Instagram

    • best practices
    • instrumente disponibile
    • exemple şi studii de caz

    Youtube

    • folosirea YouTube impreună cu alte canale de social media
    • studiu de caz

    Studii de caz campanii integrate

    Bugete necesare în social media

    Sesiune Q&A finală

    DESPRE TRAINERI

    ALEXANDRU NEGREAALEXANDRU NEGREA

    Owner, Social Smarts

    Construiește și promovează servicii și produse digitale de peste de 10 ani, iar în 2015 a înființat Social Smarts, companie de cursuri și consultanță pe teme de marketing și comunicare în social media.

    DANIEL ROTARU

    Head of Growth, Mirro.io

    În cei peste 10 ani de experiență în marketingul digital, Daniel Rotaru a dezvoltat strategii pentru proiecte online din România, EMEA și SUA.

    TESTIMONIALE
    MONEY BACK GUARANTEE

    mbg-ZLUCQFiindcă vrem să vă convingem, dar şi fiindcă suntem siguri că veţi fi mulţumiţi de investiţie, oferim banii înapoi oricărui participant care la sfârşitul programului se declară nemulţumit. Nu trebuie decât să ne daţi un motiv, pe care nu îl vom comenta, iar voi veţi primi toţi banii înapoi.

    Pentru orice fel de întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi:

    florentina@socialsmarts.ro

    0726959144

    DESPRE ORGANIZATOR

    Social Media Essentials este organizat de Social Smarts, companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

    Mai jos sunt câteva dintre companiile care au absolvit cursurile noastre în ultimii ani:

    Portofoliu Social Smarts (1)
    Portofoliu Social Smarts (2)