La finalul acestui curs online, fiecare cursant va putea construi, de la zero, o strategie coerentă de marketing și comunicare în social media, urmând să primească prin email și un draft de strategie care poate fi personalizat și folosit în funcție de nevoi.
Nivelul acestui curs: începător / intermediar.
Cursul despre strategie este gândit pentru companiile care vor să își pregătească oameni de social media interni, pentru viitorii profesioniști în social media, oameni care sunt hotărâți să își construiască o carieră și au nevoie de un start ferm, sigur, și de un bagaj solid de cunoștințe, precum și pentru proprietarii de afaceri, oameni care urmează să lucreze cu furnizori de servicii de marketing/comunicare online și care vor să înțeleagă mai bine ce și cum să ceară de la acești furnizori.
90 min: Strategia de marketing și comunicare în social media (pe pași)
– Setarea obiectivelor SMART
– Construirea de personas
– Alegerea platformelor de comunicare
– Cele mai importante trenduri în social media
10 min: Pauză
80 min: Strategia de marketing și comunicare în social media (pe pași)
– Crearea planului de conținut
– Setarea bugetului și planificarea campaniilor
– Crearea de funnel-uri de vânzare
10 min: Pauză
30 min: Q&A (întrebările și răspunsurile din timpul sesiunii live)
Cursul online este disponibil pe platforma ClickMeeting.com, iar accesul fiecărui participant la curs se face pe baza unui cod unic, pe care acesta îl primește prin email, împreună cu toate detaliile de conectare, după efectuarea plății. Plata facturilor se poate face prin transfer bancar sau cu cardul.