Pentru a solicita o ofertă de curs intern, folosește formularul de mai jos. Îți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Social Media In-House
CURS PERSONALIZAT DE
MARKETING ȘI COMUNICARE
ÎN SOCIAL MEDIA
Cursurile interne se desfășoară online












Ce subiecte putem aborda la curs
Trenduri în social media
Vorbim despre unde eram acum 10 ani, unde suntem acum și unde e foarte probabil să fim peste 10 ani din punct de vedere al tehnologiei în social media. Subiectul este unul inspirațional, interactiv și, din experiențele cursurilor susținute de-a lungul timpului, poate genera idei utile pentru campaniile viitoare de marketing și comunicare în social media.
Aici sunt incluse și cifrele din social media, studiile de piață pe grupe de vârstă și niveluri de venit, scopul fiind să oferim context discuțiilor despre instrumentele avansate de marketing și comunicare din mediul online.
Marketingul de conținut
Baza oricărui curs de comunicare este reprezentată de conținut, iar în 2019 prezentarea despre conținut este una foarte complexă – vorbim despre blogul de companie, despre modul în care poate fi livrat conținutul (de la text la foto, video, live video, story), despre obiectivul investiției în conținut, dar și despre construirea de personas pe publicul țintă al companiei și despre indicatorii de performanță specifici.
Includem aici și un modul de bune practici din punct de vedere usability, seo și mobile, pentru a avea imaginea completă – de la crearea conținutului, la publicarea lui în condiții optime și mai apoi la promovare și măsurarea rezultatelor.
Facebook/LinkedIn Ads
Subiectul anunțurilor sponsorizate pe Facebook și/sau LinkedIn este destinat în primul rând oamenilor care se ocupă de implementarea campaniilor, dar poate fi prezentat și într-o formă simplificată, astfel încât orice manager de proiect sau owner de companie să înțeleagă care sunt instrumentele disponibile și cum pot fi acestea folosite eficient în campanii.
Vorbim despre sistemele de licitație și optimizările specifice, despre posibilitățile de adresare a publicului țintă, despre plasamente și costuri, dar și despre audiențe personalizate, audiențe asemănătoare, remarketing și conversion tracking.
Strategia de comunicare în social media
Folosim un model testat deja cu clienții cu care am lucrat, vorbim despre o strategie concretă de comunicare, plecând de la obiectivele companiei și trecând prin construirea de personas pe publicul țintă, infrasturctura necesară comunicării eficiente, indicatorii de performanță pentru fiecare activitate legată de social media, stabilirea planului de conținut, alegerea canalelor de comunicare și prioritizarea activităților pe termen mediu și lung.
Influencer marketing - best practices
România a fost prima țară din Europa în care a existat o piață de publicitate pe bloguri, în 2006-2007. În prezent această piață a crescut și cuprinde lideri de opinie care activează atât pe bloguri cât și pe platforme intermediare de conținut video/foto/text (Youtube/Instagram/Facebook/LinkedIn).
Vorbim despre cum arată o structură coerentă de colaborare cu astfel de lideri de opinie – obiective, costurile aferente, brief-uri bine conturate, indicatori de performanță specifici și riscuri.
Despre trainer
Owner, Social Smarts
Construiesc și promovez servicii și produse digitale de peste 10 ani, iar în 2015 am înființat Social Smarts, companie de cursuri și consultanță pe teme de marketing și comunicare în social media. În 2012 am creat primul curs intensiv de social media din România, cu peste 1500 de absolvenți în prezent și un premiu pentru excelență în educație din partea IAA România.
Durată curs și costuri
În funcție de disponibilitatea cursanților și de obiectivele cursului, vom stabili împreună care este durata optimă (între 4h și 20h de curs efectiv).
Costul generic, pentru un curs de o zi (6-8h), este de 2000E + TVA, dar există mai multe oferte pentru acest produs, deci îți recomandăm să folosești formularul de mai sus și îți vom trimite toate detaliile prin email.