Descriere
Obiectivul cursului
La finalul acestui curs 100% practic, fiecare cursant va putea construi, pe baza unui template interactiv, o strategie coerentă de marketing și comunicare în social media – de la setarea obiectivelor, construirea de personas, stabilirea subiectelor și a planului de conținut, definirea bugetelor necesare pentru promovare și construirea de pâlnii de vânzare.
Cui se adresează
Cursul este gândit pentru oamenii care se ocupă direct de social media în companii și agenții, pentru freelancerii care implementează tactici de marketing și comunicare online, precum și pentru proprietarii de afaceri, oameni care urmează să lucreze cu furnizori de servicii de marketing/comunicare online și care vor să înțeleagă mai bine ce și cum să ceară de la acești furnizori.
Agenda
Mod de lucru: model interactiv explicat
1. Prezentarea template-ului interactiv de strategie (fiecare participant primește o copie și lucrăm împreună pe acest template, în timpul cursului);
2. Alegerea obiectivelor de marketing – discutăm despre obiectivele de trafic pe site, branding, capturarea de lead-uri, generarea de vânzări, schimbarea percepției publicului;
3. Construirea de personas pe baza unei formule de date demografice, platforme folosite, obiective, responsabilități și îngrijorări, care va fi și o parte importantă din baza planului de conținut;
4. Construirea unui plan coerent de conținut pentru companii, precum și recomandări de unelte necesare pentru a crea diferite tipuri de conținut – text, foto, video, visual, live video, podcast, story;
5. Stabilirea unui buget de marketing pe baza obiectivelor, cu ajutorul unui simulator de investiții și rezultate estimate (focus pe campaniile de facebook ads, dar cu aplicabilitate și în alte sisteme PPC);
6. Construirea de pâlnii de vânzare, de la cele mai simple și până la pâlnii complexe, cu mai multe campanii și tipuri de conținut în paralel;
7. Stabilirea indicatorilor de performanță, atât pentru obiective pragmatice, în contextul campaniilor PPC, cât și pentru obiective specifice platformelor de socializare (reach, reacții)
Demo din cursul online
Alte detalii
După adăugarea produsului în coș, plata se face prin card bancar, urmând să primești toate detaliile de acces pe email, la câteva minute după confirmarea plății.
Despre trainer
Owner, Social Smarts
Construiesc și promovez servicii și produse digitale de peste 10 ani, iar în 2015 am înființat Social Smarts, companie de cursuri, webinarii și consultanță pe teme de marketing și comunicare în social media. În 2012 am creat primul curs intensiv de social media din România, cu peste 2000 de absolvenți în prezent.
Cursuri premiate
Cursurile Social Smarts au primit Premiul de Excelență pentru Educație în Marcom, din partea IAA România. Vă mulțumim pentru încrederea acordată, înseamnă enorm.