fbpx
Skip to content
Social Smarts
Cursuri pentru dezvoltarea abilitatilor sociale
Social Smarts
  • Start
  • Servicii
    • Consultanță strategicăMarketing și comunicare în social media pentru companii și agenții
  • Cursuri
    • Social Media EssentialsCurs intensiv ONLINE despre marketing și comunicare în social media
  • Resurse
    • Blogul nostruArticole despre marketing și comunicare în social media
    • Social Media ToolkitO listă cu instrumente utile pentru oamenii de social media
  • Despre

|

Search:
Facebook page opens in new windowLinkedin page opens in new windowMail page opens in new window
 0

View CartCheckout

  • No products in the cart.

Subtotal: €0,00

View CartCheckout

  • Start
  • Servicii
    • Consultanță strategicăMarketing și comunicare în social media pentru companii și agenții
  • Cursuri
    • Social Media EssentialsCurs intensiv ONLINE despre marketing și comunicare în social media
  • Resurse
    • Blogul nostruArticole despre marketing și comunicare în social media
    • Social Media ToolkitO listă cu instrumente utile pentru oamenii de social media
  • Despre

Blogul Social Smarts

Articole despre marketing și comunicare în social media

Caută un subiect anume

View allCarteContent MarketingCreativitateEvenimenteSO MeetupsSocial MediaSocial Media 101

La ce să fii atent când începi să colaborezi cu un freelancer în social media

Așa cum am spus și pe Facebook, avem o practică găunoasă și foarte des întâlnită în peisajul ăsta al comunicării în social media: freelanceri care taxează diverse companii (în special restaurante,…

Citește articolul
Cei 4P in marketing

Cei 4P în marketing – Social Media 101

Din nenumăratele definiții ale marketingului, eu o prefer pe cea oferită de Chartered Institute of Marketing, pentru că e foarte simplă și cuprinzătoare – procesul managerial de anticipare, identificare și…

Citește articolul
Cum setezi obiective SMART

Cum setezi obiective SMART – Social Media 101

Orice campanie sau strategie de marketing și comunicare ar trebui să înceapă cu definirea unuia sau mai multor obiective foarte bine conturate, bazate pe nevoile companiei. În realitate, însă, majoritatea…

Citește articolul
Spread the love
Share on FacebookShare on Facebook Share on LinkedInShare on LinkedIn Share on WhatsAppShare on WhatsApp

Cum cumpăr | Modalități de plată | Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Politică cookie-uri | © 2015 - 2021 Social Smarts

Go to Top
Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.OkConfidențialitate