Cele mai populare resurse din newsletter-ul prin WhatsApp (aprilie 2019)

În cazul în care te pasionează marketingul și comunicarea în social media, psihologia comportamentală și tehnologia, iată care au fost cele mai populare resurse din newsletter-ul pe care îl trimitem săptămânal prin WhatsApp în luna aprilie a acestui an: 1. Despre inteligență și empatie – Cum să-ți dai seama în câteva minute, prin întrebări simple,…

Details

Cele mai populare resurse din newsletter-ul prin WhatsApp (martie 2019)

În cazul în care te pasionează subiecte precum marketingul în social media, psihologia comportamentală, comunicarea online sau publicitatea, iată care au fost cele mai populare resurse din newsletter-ul nostru prin Whatsapp în martie 2019:   1. Clipul publicat de Ministerul Turismului pentru promovarea României – Eu l-am dat drept exemplu negativ de material video, având…

Details

Cele mai populare resurse din newsletter-ul prin WhatsApp (15.01.19 – 15.02.19)

Am depășit 2500 de abonați la newsletter-ul prin WhatsApp și publicăm primul articol cu resursele care au atras cele mai multe click-uri din partea comunității în ianuarie 2019.   1. Cum se face un newsletter prin WhatsApp – Articol tutorial despre metodele prin care poți implementa în acest moment un newsletter folosind platforma WhatsApp 2.…

Details

La ce să fii atent când începi să colaborezi cu un freelancer în social media

Așa cum am spus și pe Facebook, avem o practică găunoasă și foarte des întâlnită în peisajul ăsta al comunicării în social media: freelanceri care taxează diverse companii (în special restaurante, baruri, cafenele, cofetării, magazine mici de haine), pentru servicii de administrare a paginilor de Facebook sau a conturilor de Instagram, deși ei nu fac mai…

Details
Cei 4P in marketing

Cei 4P în marketing – Social Media 101

Din nenumăratele definiții ale marketingului, eu o prefer pe cea oferită de Chartered Institute of Marketing, pentru că e foarte simplă și cuprinzătoare – procesul managerial de anticipare, identificare și satisfacere a cerințelor clienților într-un mod profitabil. Altfel spus, începem cu studierea pieței, pentru a înțelege în ce direcție merg lucrurile, depistăm o nevoie existentă…

Details